salida sábado 3

No vayas solo por la carretera que es peligroso. Comparte aquí el riesgo.
Avatar de Usuario
Salada
buellmotard
buellmotard
Mensajes: 362
Registrado: 03 Dic 2006 12:39

salida sábado 3

Mensaje por Salada »

Propongo sálida para el próximo sábado y de paso hablar del 17, que ya esta aquí a la vuelta. (Eso si, no a primerísima hora, que el asfalto esta frío y mojado y las sábanas se pegan)

Animaros, que aunque haga frío puede salir un dia divertido.
Avatar de Usuario
manel13
buellmotard
buellmotard
Mensajes: 3090
Registrado: 24 Abr 2006 14:19
Ubicación: llavaneres (Barcelona)
Contactar:

Mensaje por manel13 »

yo este sabado por la mañana no puedo, el domingo sip... pero weno, sino ya me contareis como ha ido...
Avatar de Usuario
XaviBuell
buellmotard
buellmotard
Mensajes: 4323
Registrado: 29 Mar 2006 20:46
Ubicación: Mataró/Barcelona

Mensaje por XaviBuell »

Venga va, ¡me apunto! Salimos no muy temprano pero nada de llegar a las tantas, a comer en casa a una hora prudente. O sea, que vamos a desyunar y a comentar la jugada, ¿no?

manel y yo vivimos/somos de Mataró. ¿Dónde vives Ramón? ¿En Sabadell? Es para encontrar un punto intermedio.
Si llego a saber antes lo bien que van las tris...
Sergi
buellmotard
buellmotard
Mensajes: 69
Registrado: 26 Abr 2006 15:44
Ubicación: Barcelona

Mensaje por Sergi »

Hooola.... jo igual quedo amb un parell d'amics tb Dissabte, que fa la tira que no agafo la monstrua.

Estaria bé coincidir (si accepteu motos "de veritat", clar :mrgreen: )

No sé què ruta penseu. La meva idea incia era sortir de Barcelona 9-9:30h i fer Gelida/S.Sadurní... però igual està humit. Ja veurem.

Una abraçada Xavi. :wink:
Avatar de Usuario
XaviBuell
buellmotard
buellmotard
Mensajes: 4323
Registrado: 29 Mar 2006 20:46
Ubicación: Mataró/Barcelona

Mensaje por XaviBuell »

Estigues al lloro a veure com quedem :wink:
Si llego a saber antes lo bien que van las tris...
Avatar de Usuario
manel13
buellmotard
buellmotard
Mensajes: 3090
Registrado: 24 Abr 2006 14:19
Ubicación: llavaneres (Barcelona)
Contactar:

Mensaje por manel13 »

jo nomes puc el diumenge!!!!
Sergi
buellmotard
buellmotard
Mensajes: 69
Registrado: 26 Abr 2006 15:44
Ubicación: Barcelona

Mensaje por Sergi »

tarem al lloro doncs .......... 8)
Avatar de Usuario
Salada
buellmotard
buellmotard
Mensajes: 362
Registrado: 03 Dic 2006 12:39

Mensaje por Salada »

Jo estic a Barcelona, molt a prop de la Ronda de Dalt i, si os sembla be ens podem trovar sobre les 10.30-11, per alló del terra humit i fret, (se nota mucho, pues hasta que no le ha dado el sol no disfrutas; mucha curva que empiezas seca y acaba mojada).

Manel, no te preocupes, podemos repetir el domingo.

Sergi, no conec aquesta ruta, ¿que tal es?. L'altre dia ho vaig pasar bé a Montseny i rodalies, (por lo menos, en seco); Xavi, ¿alguna ideia per recorrer?

Ah, y ¿donde quedamos?
Sergi
buellmotard
buellmotard
Mensajes: 69
Registrado: 26 Abr 2006 15:44
Ubicación: Barcelona

Mensaje por Sergi »

Ramón, la ruta que dic és BCN, Martorell, Gelida, S. Sadurní, S. Pere Riudebitlles. S. Quintí de Mediona, la Llacuna, Sta. Coloma de Queralt, Querol, Aiaguamúrcia, Torrelles de Foix, Avinyonet, Beques, Gavà, BCN. però molt possiblement aquesta part estigui encara humida, a l'igual que el Montseny on vaig passar fa poc amb el cotxe (estava moll del tot!)

Tal com està la cosa segurament el millor és fer una ruta lo mes "costera" possible...què dieu? :roll:
Avatar de Usuario
XaviBuell
buellmotard
buellmotard
Mensajes: 4323
Registrado: 29 Mar 2006 20:46
Ubicación: Mataró/Barcelona

Mensaje por XaviBuell »

Ni tan sols la carretera de Mata que va de Mataró-Llavaneres-St.Vicenc crec que la trobem seca. És mala època per fer l'Indi. Si ens trobem DIUMENGE a les 10:30 a la benzinera de la rotonda del Decathlon de Mataró (sortida mataró OEST)podem fer una petita ruta i esmorzar en un bon lloc.

Ruta: Mataró - Granollers (per la collada de Parpers) - Seguim direcció St.Celoni per la C 35 - Llinars - Dosrius (per la B 510) - Urb. L'Esmeralda i allà al costat hi ha un lloc de pà amb tomàquet que ho fan molt bé. Això si, abans d'arribar-hi hi ha 200 de camí de sorra.

És la meva propsta per diumnege. Sortideta sense massa pretensions de gastar els laterals del pneumàtic peòr amb un bon esmorzar :wink: (Acceptem Monsters, no?)

LLISTA:

1.- XaviBuell
Si llego a saber antes lo bien que van las tris...
x1 lightning
buellmotard
buellmotard
Mensajes: 181
Registrado: 22 Dic 2006 08:40
Ubicación: barcelona

Mensaje por x1 lightning »

Ramon, de quina zona de Barna ets? jo visca aprob de la ronda tambe!!!!
x1
Avatar de Usuario
Sanchez Ramon
buellmotard
buellmotard
Mensajes: 174
Registrado: 08 May 2006 08:29
Ubicación: Mataró/Barcelona

Mensaje por Sanchez Ramon »

:D :D Hola buelleros, jo dissabte no puc, però Xavi a la sortideta del diumenge m´apunto, vinga ja ens veurem a la benzinera, Adeu,
Avatar de Usuario
manel13
buellmotard
buellmotard
Mensajes: 3090
Registrado: 24 Abr 2006 14:19
Ubicación: llavaneres (Barcelona)
Contactar:

Mensaje por manel13 »

XaviBuell escribió:Ni tan sols la carretera de Mata que va de Mataró-Llavaneres-St.Vicenc crec que la trobem seca. És mala època per fer l'Indi. Si ens trobem DIUMENGE a les 10:30 a la benzinera de la rotonda del Decathlon de Mataró (sortida mataró OEST)podem fer una petita ruta i esmorzar en un bon lloc.

Ruta: Mataró - Granollers (per la collada de Parpers) - Seguim direcció St.Celoni per la C 35 - Llinars - Dosrius (per la B 510) - Urb. L'Esmeralda i allà al costat hi ha un lloc de pà amb tomàquet que ho fan molt bé. Això si, abans d'arribar-hi hi ha 200 de camí de sorra.

És la meva propsta per diumnege. Sortideta sense massa pretensions de gastar els laterals del pneumàtic peòr amb un bon esmorzar :wink: (Acceptem Monsters, no?)

LLISTA:

1.- XaviBuell
1 - XaviBuell
2 - Manel
3 - Ramon Sanchez
Avatar de Usuario
Salada
buellmotard
buellmotard
Mensajes: 362
Registrado: 03 Dic 2006 12:39

Mensaje por Salada »

X1, soc a Sarrià jo, ¿i tu?

Sembla que hi ha mes quorum pel diumenge. . .
x1 lightning
buellmotard
buellmotard
Mensajes: 181
Registrado: 22 Dic 2006 08:40
Ubicación: barcelona

Mensaje por x1 lightning »

DE GRACIA, PER LA ZONA D'HOSPITAL MILITAR. VEIG QUE DIUMENGE HI HA MES AMBIENTILLO, HAVIAM SI APAREG. JA EM DIREU.
RAMON ET PREGUNTABA AIXO, JA QUE TINC UN BUELL VISTA A BALMES, PER SI ERAS TU, PERO SI ES SARRIA JAVORS NO. HAVIAM SI ENS VEIEM!!!

CIAO!!
x1
Responder